onsdag 13 februari 2013

Ett (tillfälligt) lyft utseendemässigt!

Idag känner jag mig fantastiskt snygg i klänning, jeansjacka och tubsjal. Det kan iofs ha med att göra att jag igår stod på mässa från morgon till kväll iförd våra, förvisso rätt coola, mässkläder men definitivt inte avsedda för ett preggo- den enda som var mismatch än jag på stället var killen som var utklädd till wookie (oavsiktligt tror jag. Han skulle nog egentligen föreställa nåt annat?) så idag kan det bara bli bättre! Men faktiskt, så jo. Jag känner mig nästan utseendemässigt acceptabel. Coolt. Det var ett tag sen.
 
Natten tillbringades dock klarvaken i soffan. Det är egentligen min värsta graviditetskrämpa: jag blir sjukt lättväckt och kan för mitt liv inte somna om!! Så när jag vaknade vid två av att en katt ställde till med nån form av baluns, var natten körd sen…. Jag. Kan. För. Mitt. Liv. Inte. Somna. Om! Skittrist. Tv-utbudet mitt i natten är sådär faktiskt?
 
Idag funderar jag på att ta en långpromenad när jag kommer hem från jobbet för att kompensera för alla semlor, alla två från idag och igår. Ingen av dem var dessvärre särskilt god? Dagsljus gör dock underverk för det mesta- det är bara drygt en månad kvar till vårdagjämningen ju! Fantastiskt! Roligare än blir dock inte det här inlägget:-)
 
Thank you for listening, over and out.

1 kommentar:

  1. Whats up this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    Take a look at my page ... think about this

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!